luni, 2 martie 2015

Ce laptopuri folosesc angajații Google?

Nu de puține ori m-am întrebat ce laptopuri folosesc angajații Google. Așa că am început să caut răspunsuri. Am căutat pe Google ce laptopuri folosesc angajații Google și am dat peste mai multe articole.

Am citit, m-am informat și am ajuns la un răspuns. Angajații Google folosesc toate tipurile de laptopuri, dar cu setări diferite în funcție de nevoie.

Majoritatea covârșitoare este compusă din laptopuri de la Apple. Laptopurile Apple MacBook Pro de 13 inchi și 15 inchi sunt cele mai populare modele de laptopuri folosite de angajații Google.

Pe locul 2 ar fi al lor Chromebook Pixel și abia pe locul 3 sunt laptopurile cu Windows. Mai mult, nu primești pe dotare un laptop cu sistem de operare Windows decât dacă faci un business case bine susținut în care să-ți argumentezi cererea.

Faptul că angajații Google folosesc cu precădere laptopuri Apple nu înseamnă neapărat că folosesc și sistemul de operare Mac OS. Cel mai răspândit sistem de operare în rândul angajaților Google este o versiune de Linux personalizată (și probabil securizată) de ei.

De asemenea, laptopurile pe care angajații Google desfășoară proiecte speciale sunt ale companiei. Sistemul BYOD (Bring Your Own Device) nu este permis de fiecare dată. Adică, n-ai voie să vii cu laptopul de acasă la muncă și să lucrezi pe el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu